سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید


 

  • توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید

    به گزارش بیزینس‌اینسایدر، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، به تازگی توئیت جدیدی در مورد خودروی الکتریکی "تیکان" توربوی پورشه منتشر کرده که به نظر می‌رسد در آن، نام این وسیله نقلیه را به سخره گرفته است.

    ماسک در این توئیت نوشت: به نظر می‌رسد واژه توربو در پورشه، معنایی که فکر می‌کنید را ندارد.

    پورشه، تولید نسخه تیکان توربوی خود را از روز چهارشنبه آغاز کرد. اگرچه به نظر می‌رسد ماسک در این توئیت، به تیکان توربو اشاره داشته اما توضیحات بیشتری در این مورد نداده است.  شاید منظور ماسک، توبوشارژرهای این خودرو بوده که به موتورهای احتراق داخلی آن اضافه شده‌اند تا با بازیافت گازهای منتشر شده، کارایی آن را بهبود ببخشند.

    پورشه هنوز هیچ نظری در مورد توئیت ایلان ماسک منتشر نکرده است.

    به نظر می‌رسد ماسک با توئیت خود، به این موضوع اشاره کرده که شارژ کردن یک خودروی الکتریکی، با توربوشارژر امکان‌پذیر نیست. توربو در معنای قدیمی خود، به توربوشارژ موتور یک خودرو با وارد کردن هوای بیشتر به داخل موتور اشاره دارد که امکان سوزاندن سوخت بیشتر و در نتیجه، تامین نیروی بیشتر را فراهم می‌کند.

    ماسک در داشتن تعاریف بی‌ربط در مورد اصطلاحات، سابقه دارد. اگرچه پورشه، هیچ نظری در این مورد ارائه نداده اما بسیاری از کاربران توئیتر در چند دقیقه، به توئیت او پاسخ دادند و او را به سخره گرفتند.

    برخی از کاربران، توئیت‌های مربوط به تامین بودجه‌ای را به ماسک یادآوری کردند که سال گذشته، تسلا را در رابطه با قانونگذاران فدرال به دردسر انداخته بودند. آنها در توئیت خود نوشتند: تامین بودجه، کاری که امیدوار بودی آنها انجام دهند، نبود.

    برخی از توئیت‌ها، به این موضوع اشاره داشتند که نام بسیاری از محصولات تسلا، با معنای آن در لغت‌نامه مطابقت ندارد. در این توئیت‌ها آمده است: واژه سوپرشارژر، معنایی که فکر می‌کنی را ندارد. ایسنا